Vi håndterer driftsstyring af kontrolsager og tager dialogen med Motorstyrelsen for jer. Med os på holdet kan I fokusere på jeres forretning, mens vi tager os af detaljerne.
I vores onlinesystem er det simpelt at oprette en sag.
Pristjek, kontrolsager, klagesager og lign. oprettes med stelnummer og sagsnummer fra myndighederne.
I uploader den dokumentation og bilag i har liggende omkring sagen.
Dokumentationen uploades direkte på sagen, hvorefter i ikke skal foretage jer yderligere.
Vi repræsenterer jer overfor myndigheder og i kan følge med i sagen via onlinesystemet.
Inden vi tager dialogen med myndighederne, bruger vi al den data vi har tilgængelig, til at forædle jeres dokumentation.
Vi har flere tusinde pristjek, nypriser og dokumenteret praksis fra myndighederne.
Det sikrer jer det det bedst mulige udfald i alle sager.
Vores team af eksperter behandler sagen. Alle skridt i sagsbehandlingen dokumenteres i onlinesystemet, hvor i også kan se hvem hos Legal, der er jeres sagsbehandler.
I er selvfølgelig altid velkomne til at kontakte os ift. igangværende sager.
Når den endelige afgørelse i sagen forelægger, modtager i omgående en kopi.
Vi er selvfølgelig tilgængelige for vejledning i at videreføre en sag i klage- eller retssystemet og bistår jer hele vejen.
At skabe et tættere samarbejde mellem
Motorstyrelsen og bilbranchen.
At sikre compliance for bilforretninger og ensarte praksis på registreringsafgifts- området til gavn for alle parter.
Vi gør det nemt at navigere i de komplekse processer omkring registreringsafgifter. Med en enkel og gennemsigtig tilgang sikrer vi, at I overholder reglerne og kan fokusere på jeres forretning.
Vores team består af tidligere medarbejdere fra skatteforvaltningen og eksperter fra Tax. Vi har unik indsigt i Motorstyrelsens procedurer og lovgivning, kombineret med praktisk erfaring fra tusindvis af pristjek.