Værdifastsættelse

Vi har gjort det nemt for dig og dine medarbejdere at værdifastsætte registreringsafgifter

Tilmeld dig gratis

​Det fulde overblik

I vores CRM system har du mulighed for at styre jeres værdifastsættelser. Du får ikke blot overblik, men også frie hænder til andre arbejdsopgaver. Systemet kan bruges på både mobil og computer; om du sidder på kontoret eller er på farten.

Vores interne system gør, at vi har en meget hurtig ekspeditionstid. Det kan være en stor fordel, når du sidder med kunden foran dig og skal yde en ekstra god service. Ekspeditionstiden hos SKAT kan ofte være noget længere.

Ved at outsource sin værdifastsættelse sparer man både tid og man hæfter ikke selv for værdifastsættelsen efterfølgende.

Sådan fungere det i vores CRM system

Vores skræddersyede CRM system er helt unikt på markedet. Vi har skabt et univers som gør det nemt for bilforhandlere bl.a. at bestille en værdifastsættelse eller forhåndsvurdering. Hvordan systemet fungere, kan du læse mere om her.

1. Dokumenterne skal være på plads

Som selvanmelder har du ansvaret for at fastsætte den korrekte registreringsafgift ud fra køretøjets forudsætning. Derfor er det vigtigt at kunne fremvise køretøjets identitet og beskaffenhed, hvilket dokumenteres i blandt andet toldsynsrapport, synsrapport, COC-dokument, registreringsattest og eventuel dokumenter eller billeder, som har relevans for at kunne bestemme den helt korrekte afgiftsvurdering.

2. Registrering af køretøj

Efter anmeldelse i Dansk Motor Register (Motorstyrelsens interne system), er køretøjet nu klar til at få udstedt et registreringsnummer / nummerplade. Det kan ske hos enhver nummerpladeoperatør eller i den lokale synshal.

Ved registrering af køretøjet afleveres den originale registreringsattest.

​3. Upload dokumenter

Send dokumenter på køretøjet eller upload dem direkte i systemet hvis du er aktiv forhandler.